Sunday, July 09, 2006

婚宴

一個月內出席了兩個婚宴
有時會問
婚宴到底是甚麼一回事?
這一個晚上
一對新人是主角
一眾賓客前來拍照,祝賀他們幸運快樂
然後
坐好準備食飯
變成Standard的那條Powerpoint幸福Video
真的說了兩人的戀愛故事嗎?
切蛋糕又到底有甚麼深層意義?
祝賀二人甜甜蜜蜜嗎?
若一對新人沒甚麼感動之詞要發表
大家便真的開始埋頭在吃
一對新人需要準備節目娛賓嗎?
沒有節目
整晚真的只是拍照及吃飯
欠了一點誠意
那麼
要搞全場盡興大抽獎嗎?
要有人出來表演唱歌跳舞玩雜耍嗎?
要一對新人詳述二人的戀愛經歷,來個真情對話嗎?
到底
婚宴的目的(Objective)是甚麼?
你出席婚宴的心態又是甚麼?

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

婚姻是兩個人對對方的commitment

婚宴/婚禮應該就是讓各方親友作個見証, 呢兩個傻人對彼此的承諾, 出席的人正常來說應該抱著祝福別人的心態.

有人覺得這是個模式, 一個must have item, 所以可能會流水作業式地當一場show來做,slide show + eternal flame + 每天愛你多一些. 亦都可能覺得席間有些人都是九唔搭八, 於是只係要have a good time, 連抽獎送獎品都做埋, 好似annual dinner.

有些人比較有心思去想佈局, 讓朋友們感受多一點他們是怎樣共渡愛河, 不過又不是人人都有一段轟轟烈烈的經歷, 唔通連以前為左第二個變心之後又o係番埋一齊都講埋出o黎咩...

你諗咁多做咩呢, 你都話自己有大班朋友想分享, 熱熱鬧鬧咁等人替你高興嘛

我反而在想, 究竟錢會唔會令成件事睇落去sincere啲, 比如話o係ritz carlton 擺酒同o係普通酒樓o既分別.

Sunday, July 09, 2006 3:13:00 AM  
Blogger Pete said...

我諗咁多
主要係一位好朋友早排同我講
他日就算我結婚請佢
佢都唔會o黎飲
因為佢覺得成件事好似做show咁
但又唔係特別好睇
我自己去飲
都會抱住祝福一對新人o既心態
hahahaha
話到尾
我都只係一個鍾意亂諗o野o既怪人

Monday, July 10, 2006 3:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahaha
有時我都覺得擺酒有d似做show
所有程序都可以standardised.
除非真係親人好友,
其他人願意出席或許只是俾俾面,感受真的不會太大呀
隨心lor
你的諗法好正常呀

Monday, July 10, 2006 10:23:00 PM  
Blogger Pete said...

同學
你唔駛擔心
你o個餐我一定會去~~
仲會飲得好開心添~

Monday, July 10, 2006 11:42:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

你朋友即使唔到都會祝福你同你老婆o既, 況且心態會變, 日後可能係佢擺酒請你去都唔定

如果我四十歲都嫁唔出, 可唔可以當做人情咁俾封利是仔我呢? :P

Tuesday, July 11, 2006 1:29:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Saturday, July 22, 2006 2:26:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home