Thursday, August 10, 2006

Gmail腦筋急轉彎

平時我會用Gmail處理公務
因為Gmail介面方便好用
又有2.7G容量
相信很多人都想像不到Gmail會有用爆的一天

然而我就是用爆Gmail的其中一人

當我的Gmail A用到80%之時
我便已登記另一Gmail B
將所有送到A的email
全部轉寄到B中儲存
不需多久
A的用量已接近飽和
便需要刪除email
但因有B作backup
我便繼續以A處理日常公務

直至今日
我發現這個運作模式實在不太方便
因此我又登記了Gmail C & D
C用作私人mailbox
D則用來處理公務

現在我有4個Gmail
但沒有可能無時無刻Monitor著4個mailbox
該怎樣做才不會錯過任何email呢?

想了一會
我將所有寄到A的email
悉數轉發到D
寄到C的email
則轉寄到A
寄往D的
又會轉寄到B作backup

哈哈哈哈
我得承認
這個方法是有點小事化大
但玩落也相當有趣

問題
到底我該check哪個mailbox
才不會錯失重要的email呢?


我這個轉寄遊戲
又有甚麼漏洞呢?

歡迎大家提出意見!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

猜不出。不過用爆gmail真的很厲害。神乎奇技

Thursday, August 31, 2006 7:38:00 PM  
Blogger Sir-lily said...

無見你一輪...竟然可以用爆gmail...好離譜!!!

我要約你還番個袋俾你~

最正的係, 我妹妹上星期camp又用多鑊~~哈哈..真係唔該晒

Sunday, September 03, 2006 1:46:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home