Monday, June 25, 2007

案發現場


案發現場
Originally uploaded by Bread Pete.

(Click張相會有多o的解說)

今日
o係Hyatt食完Tea Buffet之後
騎銀鯊到附近o既商場打算買完CD就返屋企

七點左右
當我駛到商場附近o既電單車位時
有一部藍色Majesty o既防盜o係度叫
好嘈
車隔離有名男子o係度搞下搞下
但係就冇去熄個防盜
由得部車係咁o係度叫
我心諗:
呢條友應該唔係車主
當我停低部車
o個條友就離開Majesty
行埋一邊o係度玩狗
但係就一直都冇走開

鎖好部車
我就行去商場
但一路行
一路覺得條友唔係好對路
望番轉頭
見條友又行番去搞部Majesty
個防盜又叫
搞完Majesty
跟住又搞其他車

本來我諗住行番轉頭
將銀鯊泊過隔離街o既電單車位就算
但其實兩堆車位只係一街之隔
條友要走過o黎搞我部車都相當容易

諗諗下
都係決定打去灣仔警署
等警察o黎兇下條友
唔好搞我部車

打o左去灣仔警署
佢話會搵人o黎睇睇
我離遠望住自己部車
而o個條友繼續o係度徘徊
搞完一部又一部

幾分鐘後
一名車主去拎番部車
我見佢同條友講o左幾句
條友跟住就行開o左
我以為個車主見條友鬼鬼鼠鼠
鬧走條友

o係條友離開埋老電之後o既一分鐘內
有一部警車駛至現場
我行番去車位度
諗住同警員講番件事
眼見遠方o既警察
已經截停o左o個條友

陸續有幾個車主o黎拎番部車
警察就叫佢o地睇睇有冇損失
結果
有四部車o既o野俾人郁過
失物包括兩個散紙盒、一個網連袋
另外一條本來屬於A車o既鎖車鏈被人鎖o左落B車度

警方o係o個條友身上搵到以上失物
並得到車主確認
o個條友真係斷到正一正

跟住我連同一眾有損失o既車主就冇得走
提供警方所需資料後
要等CID到場處理

一等就等o左成粒鐘
CIDo黎o左
再影o左幾張相
就邀請我同幾個車主去警署提供多o的資料
最後搞到九點幾差唔多十點先走

呢單o野
真係好警訊!!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩!好彩你見到兼醒目,否則隨時損失一筆。其他車主應該好認同何小庭以前成日講的一句︰「好彩有你喺度咋~~~」哈哈!
By the way,你幾時變得去Hyatt食tea buffet咁high class?

pk

Monday, June 25, 2007 1:30:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

咩事當街當巷都可以發生呢d事?!

Monday, June 25, 2007 11:30:00 AM  
Blogger Pete said...

To PK
其他車主未必會多謝我
因為呆等o左好耐
而損失o既只係幾十蚊o既膠盒

To Maria
我都唔識答你
條友o係度搞o左好耐
都完全冇人理佢
香港人真冷漠呀!!

Monday, June 25, 2007 12:45:00 PM  
Blogger Sham Tai Tai said...

oh you so brave

Monday, June 25, 2007 4:32:00 PM  
Blogger AhYung said...

要頒好市民獎俾你!
幾時同我去Hyatt食tea buffet??? =P

Thursday, July 05, 2007 6:37:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home