Friday, February 15, 2008

情人節

我行街
成個旺角都係情人
我冇
我覺得好慘

我聽歌
聽到咩歌都對號入座-

《鍾無艷》
沒有得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去

《明年今日》
在有生的瞬間能遇到你 竟花光所有運氣
到這日才發現 曾呼吸過空氣

《人來人往》
纏在那頸背後 
最美麗長髮未留在我手 
我也開心飲過酒

《我不好愛》
我又憤怒 又脆弱 愛都不敢愛
怕被冷落 卻不肯接待

《落花流水》
流水很清楚 惜花這個責任
真的身份不過送運

《愛在》
愛無處不在 可是呼之卻不來

我覺得自己好慘

我睇電視
有線又播Love Actually
又睇到Mark向Juliet表白那一幕
我真係覺得自己好慘

再係咁落去
我會加入死死團
(唔知咩係死死團?請按此)

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔好咁喇~ hahaha

Friday, February 15, 2008 2:27:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

我早已加入死死團! hello 團友~

Saturday, February 16, 2008 3:48:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home